L’Hospital de Sang de Banyoles durant la Guerra Gran (1793-1795)
Text Complet
Compartir
Durant la Guerra Gran a la vila de Banyoles s’hi establí un important hospital de sang de les tropes borbòniques amb l’ocupació militar del monestir de Sant Esteve durant més de dos anys. L’arribada massiva de soldats ferits a partir de 1794 va fer necessari ampliar els espais sanitaris a diverses cases particulars. A Banyoles hi van treballar els metges Llucià Puigdollers, Pasqual Mora, o Baltasar Manuel Boldo
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per títol, autor o matèria
Normativa de propietat intel·lectual de la Universitat de Girona = Normativa de propiedad intelectual de la Universitat de Girona = Intellectual Property Regulations of the University of Girona
Document de treball
DUGiDocs